Ljetni cheesecake


Svi znaju da je kuhinja moja velika strast. Velika, ali ne i jedina. Imam nekoliko strasti u životu koje su međusobno toliko isprepletene da sam odlučila osmisliti način kako ću ih sve objediniti na jednom mjestu :) Ideje će se realizirati uskoro, a dotad vas častim svojim novim omiljenim receptom koji je nastao prije nekoliko dana u želji za nečim slatkim :)

Ljubim vas slatkoljupci moji!

PODLOGA:

100 g orašastih plodova (ja kombiniram 50 g badema, 50 g indijskih oraščića)
40 g kokosovog brašna (pravog, ne mrvica)
30 g eritrita
50 g gee maslaca (ili kokosovog ulja)

-orašide samljeti u blenderu, maslac ili ulje otopiti i sve sastojke povezati. Staviti u kalup za tortu (ja koristim onaj najmanji, ne znam mu promjer točni, ali ja to zovem kalup za jednu osobu :) )
-utisnuti na dno kalupa i peći na 180°C 10-13 minuta, ovisno o pećnici

KREMA:

300 g svježeg sira
180 g vrhnja
1 jaje
100 g eritrita u prahu
1-2 kapi eteričnog ulja limuna (ako želite)
1/2 štapića vanilije (ako želite)

-dok se podloga peče, sameljite si šećer u blenderu, i sve sastojke jednostavno sjedinite u zdjeli
-izvadite podlogu iz pećnice, prelijte ju kremom i vratite peći još cca 20-25 minuta ovisno o pećnici.

PRELJEV

-jagode narežite i posložite po gotovoj pečenoj torti
-nekoliko jagoda, zajedno s vodom (vode koliko želite da vam bude preljeva) izmiskate u blenderu i stavite zagrijavati (na laganu vatru)
-u među vremenu uzmite 1 žličicu agar-agar i pomiješajte s malo vode da nabubri, kad se tekućina od jagoda zagrije, umiješate agar-agar i kratko miješajte 2-3 minute dok se ne sjedini s tekućinom.
-prelijte tortu, ostavite na sobnoj temperaturi da se prohladi, a zatim ju stavite u hladnjak na min 3 h.
-ukoliko želite, umjesto agar-agar možete koristiti želatinu, meni je ovo puno draža opcija.

U slast!



Primjedbe

Popularni postovi