Pohanci iz pećnice



Pohano meso mi je stvarno super, samo izgubi čar kad ga spohaš u 3 litre ulja. Čovjek više nije siguran jede li meso ili ulje na žlicu. Već jako dugo poham u pećnici. Sve je hrskavo i sočno. I dodatni plus je manje nereda u kuhinji. Danas sam pohala junetinu, ali to može biti bilo koje meso. Najčešće poham pileća prsa jer mi je to najbrže gotovo. Još kad ti mama 'uvali' svježi špinat, ručak je gotov za tili čas.

Kad poham, meso volim marinirati bar dan prije. Tako ne moram dodatno soliti jaja. Vi možete valjati meso u krušne mrvice, ja sam ih valjala u palentu jer volim kad je korica jako hrskava. Okus je zagarantirano odličan! :) Količinu jaja i onoga u što ćete valjati meso ovisi o količini mesa koju pohate, kao i duljina pečenja. Svježi sir je tu da osvježi okus, često ga jedem umjesto nekog 'umaka'.

POHANCI

jaja

palenta / kukuruzna krupica

meso po želji


-juneće meso istući batom u tanje šnicle (ako imate pileća prsa nemojte pretanko da se ne osuše), razrezati šniclu na par mjesta, nasoliti, popapriti, omotati u prozirnu foliju i ostaviti u hladnjaku preko noći
-pećnicu zagrijati na 200°C
-jaja istući kao za kajganu, meso uvaljati u jaja, pa u palentu, pa opet u jaja i u palentu (naravno možete i samo jednom uvaljati ako ne volite 'deblji' omot oko mesa)
-meso postaviti na papir za pečenje na tepsiju, poškropiti s par kapi maslinovog ulja odozgora i peći u pećnici dok se omot ne napuše i ne porumeni (cca 30 minuta)

-za prilog oprati špinat, istrgati ga na manje komade i začiniti octom, maslinovim uljem, paprom i soli po želji

Dobar tek i meni i vama! :)

Primjedbe

Popularni postovi