Krašuljci


Počelo je, krenula sam peći božićne kolačiće :) Ove godine smišljam nove recepte. To mi je takav osobni izazov. Krašuljke sam nekad davno jela u glutenskoj verziji kad ih je pravila mama. To mi je bio omiljeni kolačić za gricnuti uz kavu kad smo se svi okupili za obiteljskom kavom za Božić. I eto, ove godine grickat ćemo moje. Doista nema nikakve razlike u okusu, strukturi ili bilo čemu u odnosu na one mamine i na to sam posebno ponosna. K tome, toliko su brzi i jednostavni za napravit da stignete zamijesti i ispeć jednu turu dok pristavljate kavu. 

SASTOJCI:

150 g sitno mljevenih badema (ili bademovog brašna)
150 g tapioka škroba
100 g rižinog brašna
1 PZP
100 g šećera (ja sam koristila eritrol)
100 g maslaca
nasjeckani komadići čokolade

-od svih sastojaka zamijesimo tijesto, na kraju umijesimo i komadiće čokolade
-uzimamo žlicom, oblikujemo kuglice, malo ih spljoštimo, stavimo na papir za pečenje u tepsiju
-pečemo na 200°C 13-15 min
-izvadimo i pustimo da se ohlade do kraja jer onda postaju hrskavi :) 


Primjedbe

Popularni postovi