Bolonjez



Dugo ga nisam pravila, ali me motivirao parmezan koji sam nedavno kupila u Lidlu. I dobro da jesam jer ću sad napokon s vama podijelit ovaj prefini recept. Mislim da je za okus mog bolonjeza ključno to što su sastojci domaći - svi osim gf pena. Ok, i parmezana. Meni osobno je puno draža verzija s piletinom jer svinjetina nije nešto što preferiram, osobito mljeveno meso. Imam neku barijeru prema tome.. Znate ono kad jedete pa naiđete na nešto ljigavo i žilavo? E zato. Oduvijek, odmalena. Ovako, kad pravim s piletinom, čista prsa sjeckam toliko sitno da na kraju izgleda kao mljeveno i nemam što 'krivo' zagristi. Ovakvu verziju sa svinjetinom voli moj Ivan. Okus je fenomenalan, a postoji i nekoliko trikova za to! 

SASTOJCI:


cca 500 g mljevenog mesa
2 luka
3 svježe rajčice
2-3 šake graška
peršin
gf brašno (ja sam koristila proseno)
začini (sol, biber, lovor, jaggety)
maslinovo ulje

-na maslinovom ulju kratko popržimo nasjeckani luk (posolimo), na njega dodamo mljeveno meso i dinstamo uz miješanje cca 10 min (ukoliko je potrebno, malo podlijte da ne zagori)

-zatim dodamo nasjeckanu rajčicu i grašak(posolimo, dodamo lovor), podlijemo vodom i dinstamo dok se rajčica potpuno ne raspadne.
-povremeno miješamo i pred sam kraj pobiberimo, dodamo jagete, naribamo korijen svježeg peršina (nekoliko prstohvata), prosijemo malo brašna za zagustiti po potrebi
-kod serviranja posuti parmezanom. To da baš posebnu notu svemu



Ja najviše volim pene uz bolonjez, čak više nego špagete, ali vama je na volju što ćete! :) I obavezno zelena salata! 

Dobar tek! Ljubi vas vaša S ljubavlju, bez glutena 



Primjedbe

Popularni postovi