Medenjaci od mandarine


Treći u nizu jesenskih recepata. Mislim da će se ovaj prošetati i pridružiti i božićnoj kolekciji. Sretna sam jer ću ove godine i ja imat svoje medenjake :) Počelo je, svaki dan pitam Ivana koliko još do Božića. Svaki dan mi odgovori dan manje, a ja se pravim kao da nisam čula onu brojku jučer. Njemu baš super ide matematika (ne mislim samo na brojanje dana u godini), a ja sam kao išla u matematičku gimnaziju. I onda te život iscentrifugira, stavi na ispiranje, pošalje te na sušenje na neki štrik za veš o kojem nisi niti maštao. Bezveze bi bilo kad bi sve znali u životu. Ovako baš treba biti. Vidiš, da ti medenjake kad najmanje očekuješ!!! :) 

Ovo sam nešto skemijala nabrzinu, nije izgledalo obećavajuće, pogotovo kad sam stavila peći. Pomislila sam: šteta sastojaka. I onda ti život za 20 minuta ispeče nešto predivno.  Kakva životna lekcija. Ovo je stvarno recept brzinski, duže čekaš da se speku nego što ih pripremaš! :)



200 g tapioka škroba
150 g prosenog brašna
1,5 žličica PZP
malo soli
1 jaje
100 g maslaca
150 g meda
2 mandarine

-mandarine ogulimo i izblendamo
-sve suhe sastojke pomiješamo, dodamo 1 jaje, naribamo i dodamo maslac, dodamo med i izblendane madarine
-sve zamijesimo (mikserom - jer će biti dosta mekana smjesa)
-pećnicu zagrijemo na 180°C 
-na papir na pečenje stavljamo žlicom hrpice (dosta udaljene jedne od drugih jer će se raspuziti tijekom pečenja) i pečemo cca 20 min ili dok ne porumene lagano

Primjedbe

Popularni postovi