Kolač od bundeve


Rekla sam da ću vas počastiti jesenskom turom recepata i eto, drugi u nizu. Jutros sam ustala s nekim sastojcima u glavi, sve mi se složilo, to je to, 6:00 kuham kavu, palim pećnicu. I sad je vrijeme da si vi skuhate kavu i napravite ovu jesensku rapsodiju jer morate. Napravila sam ovo jer sam oduvijek izbjegavala kolače u kojima je bundeva. Nisu mi bili fini. Ove sam dala na testiranje svima koji su u istom košu kao i ja. Sve su pojeli i pojima nisu imali da je to bundeva, na kraju sam otkrila tajni sastojak onako ponosno. Ha! Osjećam se kao u Masterchefu ponekad.

SOČNI BISKVIT

800 g tikve (može hokaido, može puter)
2 jabuke
100 g meda
100 g kokosovog šećera
150 g heljdinog brašna
250 g tapioka škroba
200 ml kokosovog ulja
2 žličice PZP
1,5 žličica sode bikarbone
4 jaja
Cimet, đumbir

-tikvu i jabuke naribati
-u posudi pomiješati brašna, PZP i sodu
-izmutiti jaja sa šećerom i medom, dodati k.ulje, umiješati brašna i naribanu tikvu s jabukom, dodati cimeta i đumbira
-izliti u namašćen i pobrašnjen kalup
-peći na 180° C u zagrijanoj pećnici, 1 h


KREMA

500 g kremastog sira
2 žlice meda
Cimet
Eterično ulje limuna
Eterično ulje Citrus fresh

- u sir nakapati 2 kapi e.u.limuna i 2 kapi e.u. citrus fresh, dodati cimet, izmiješati
-premazati preko ohlađenog biskvita

Primjedbe

Popularni postovi