Čokoladna jesenska pita


To nedjeljno mućenje kolača naslijedila sam od svoje mame. Nedjelja je uvijek bila dan za obitelj, za goste, za dobar kolač uz popodnevnu kavu. Baš me to vuče.

Od svoje mame sam naučila puno više od samog pečenja kolača. O nje sam naučila kako biti dobra žena, kako uživati u onom što radiš, kako paziti na detalje. Od nje sam naučila da detalji razlikuju ljude. Od detalja smo i sagrađeni. Svak od svojih sastojaka. Neki su dobitna kombinacija, nekima fale neki začini. 

Mislim da je najveći začin čovjeku davanje od srca i zato ću ja vama danas darovati ovaj recept. Jednostavan, onako kako i mi trebamo biti, s pravom dozom čokolade.

Nema mudrosti, sve umutite, ispečete, prelijete čokoladom i guštate! :)

BISKVIT

220 g hokaido tikve
220 g batata
2 mrkve
3 jaja
150 g rižinog brašna
100 g heljdinog brašna
2 žličice PZP-a
3 žlice sirovog kakao praha
250 ml mlijeka
5 žlica meda
2 šake grožđica

-tikvu, batat i mrkvu naribamo
-u zdjeli pomiješamo suhe sastojke (brašna,PZP,kakao, grožđice)
-izmutimo jaja s medom, dodamo mlijeko i dodajemo suhe sastojke lagano miksajući
-kada se sve sjedinilo, ručno umiješamo naribanu mrkvu, tikvu i batat
-pečemo u zagrijanom pećnici na 180°C 45-50 minuta

ČOKOLADNI PRELJEV

10 žlica kokosovog ulja
6 žlica sirovog kakao praha
3 žlice meda
malo mlijeka

-sve otopiti na pari i preliti preko biskvita




Primjedbe

Popularni postovi