Eterična ulja - zdravlje u mom domu


Već ste po fotkama u posljednje vrijeme sigurno primijetili da vas upoznajem i uvodim u neke nove priče. Odlučila sam napokon podijeliti s vama i ovu životnu ljubav i pustiti vas u moj dom zdravlja. Najviše volim ovakve priče, kad se više ljubavi ispreplete i kad dobiješ najukusniju moguću kombinaciju. 
Moja priča s Prirodom kreće još iz djetinjstva kad sam kao dijete mazala sokove određenih biljčica koje su rasle uz kuću kako bi mi nestale bradavice na rukama. I dan danas svima  to preporučam i svi se čude kad probaju. A zašto se čudimo? Pa priroda se za sve pobrinula, o nama ovisi koliko ju slušamo i koliko joj vjerujemo. Inače u obitelji svi pomalo osluškujemo prirodu i nastojimo živjeti tako da zbilja uzmemo ono što nam daje. 

Vratimo nakratko film unatrag. Kad nije bilo ovih modernih kemija, ljudi su jedino prirodu imali i uspješno su se borili i rješavali raznorazne tegobe isključivo na prirodan način. Pa i tada je ljude bolila glava, i tada je ljude bolio trbuh, i tad su ljudi bili bolesni. Sigurno nisu sjedili i čekali da prođe, već su znali koja biljka je za koju tegobu najbolja.

Upravo je tada svijet eteričnih ulja bio u svom začetku. Kad se malo pozabavite literaturom, onda tek vidite koliko su eterična ulja u prošlosti bila važna i koliko su ljudi to smatrali vrijednim. Zbog eteričnih ulja vodili su se ratovi, pomoću njih žene su osvajale srca velikih junaka i sprječavale ratove, njih su čak i robovi koristili i prosvjedovali ako nisu dobili ona ulja koja su tražili! Meni je jedna od zanimljivijih priča iz doba epidemije kuge kada je posebna mješavina eteričnih ulja bila jedini način da se spriječi zaraza u kontaktu s bolesnikom. THIEVES ULJE!!! :)

Što se onda dogodilo u međuvremenu? Od jednostavnog smo si zakomplicirali čarobnim kemijskim štapićima i pritom dobro to sami sebi naplatili. Ja doista vjerujem da u prirodi leži rješenje za svaki problem s kojim se susretnemo. Da nije tako, onda na poleđini ljekova ne bi pisali latinski nazivi biljaka čiji su sastojci unutra + umjetni sastojci.


Moja priča s eteričnim uljima počinje još za vrijeme studiranja na kolegiju Aromaterapija. Tad su me ulja opčinila i toliko zainteresirala svojom jednostavnošću, brzim i efektnim djelovanjem. Ono što me mučilo bilo je koje ulje izabrati? Koje ulje je sigurno? Na tržištu postoji toliko toga za izabrati, a ni o čemu konkretnih informacija, nešto opipljivo. Zakoni su poprilično labavi, tako da naljepnica defintivno ne garantira da je u bočici to što piše izvana.

Sretna sam što je Young Living doputovao iz Amerike u Hrvatsku i što sam otkrila njihova eterična ulja kojima potpuno vjerujem i za koja znam apsolutno svaku informaciju, od sjemena do poklopca. Doslovno, cijeli proces koji možeš i svojim očima vidjeti - uživo. 

To je priča koju pričam svima s oduševljenjem, to su ulja o kojima govorim isključivo na temelju vlastitog iskustva i u tome uživam. To su ulja koja ne možeš kupiti u ni u jednoj trgovini, ni u jednoj drogeriji ili ljekarnoj. To su ulja koja ne vjeruju tuđem skladištenju i održavanju kvalitete. To su ulja koja već 20 godina postoje, a mi smo tek sad otkrili Ameriku. I  zašto onda ne podijeliti nešto što zbilja obogati život i nešto što svatko treba imati u svom domu. Ovo je prva pomoć u svemu. Da se mene pita, ulja bi bila sastavni dio kutije za prvu pomoć.  Nedavno sam saznala da u Francuskoj liječnici imaju posebnu edukaciju za aromaterapiju i nakon što je završe svojim pacijentima mogu prepisati eterična ulja kao podršku za ono što im je potrebno. Kad će se to dogoditi nama?

Ova ulja su toliko višenamjenska da ja ne znam otkud bih uopće počela nabrajati. Mi ih udišemo, stavljamo u difuzor, primjenjujemo direktno na koži, od njih si radimo namjenske kreme, rollere, poklanjamo ih, jedemo ih!

Da, da, jedemo :) Postoji puno načina koja se ulja mogu konzumirati, a meni jedan od dražih je i kroz hranu. Svi znaju koliko volim jesti. I toliko me usrećuje što ću vas obasipati receptima koje ću obogatiti uljima. 

I jedva čekam da vas vodim kroz naš proces ditch&switch u kojem korak po korak zamjenjujemo klasične proizvode iz svog doma s ovim prirodnim koji se baziraju na eteričnim uljima.




Kad sam počela pisati ovaj post, morala sam obrisati jedno 342 rečenice jer bi se inače ovaj post mogao zvati knjigom.  Ja ću se sad baciti na pripremu nove kremice koja nam treba, a vi se bacite na istraživanje! Svakako očekujem da me zatrpate porukama, pozivima, komentarima i pitate kako i vi možete dovesti ovu ljubav u svoj dom i obitelj. 

S ljubavlju, Robertina

Primjedbe

  1. Zelim JAVNO DA SE ZAHVALIM IVANI KOJA MI SPASILA BRAK BILA SAM NA IVICI KONCA BRAK DECA POSAO MA HAOS...JA SE PROPILA ODJEDNOM MI ZIVOT PAO U VODU...DOK KUMA MOJA NIJE PRIMETILA STA SE SAMNOM DOGADJA...POZVALA JE GOSPODJU DAMU I KRALJICU KOJA ME DIGLA IZ MRTVIH...SADA SAM SRECNA I ZADOVOLJNA I VEOMAAA SRECNA..OSTAVICU NJEN BROJ AKOM NEKOME TREBA...+385923700580 VIBER WCP.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelim JAVNO DA SE ZAHVALIM IVANI KOJA MI SPASILA BRAK BILA SAM NA IVICI KONCA BRAK DECA POSAO MA HAOS...JA SE PROPILA ODJEDNOM MI ZIVOT PAO U VODU...DOK KUMA MOJA NIJE PRIMETILA STA SE SAMNOM DOGADJA...POZVALA JE GOSPODJU DAMU I KRALJICU KOJA ME DIGLA IZ MRTVIH...SADA SAM SRECNA I ZADOVOLJNA I VEOMAAA SRECNA..OSTAVICU NJEN BROJ AKOM NEKOME TREBA...+385923700580 VIBER WCP.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi