Oily peanut pancakes


Ne tako davno, upustila sam se u jedan novi, aromatični svijet. On  me privukao iz mnogobrojnih razloga o kojima ću vam pričati uskoro, no sad bih se dotakla onog koji se tiče moje kuhinje. Oni koji me prate u ovo kratko vrijeme koliko pišem i dijelim sa vama svoje recepte i misli sigurno već znaju koliko mi je važno zdravlje. Doista u životu možeš imati sve, ali ako zdravlje nemaš, onda ti ništa drugo ne vrijedi. Po prirodi sam jako znatiželjna i entuzijastična pa strašno volim otkrivati nove stvari. U mojoj kuhinji gotovo svaki tjedan nešto novo, novi recept, nove boje, nove ideje. Ovaj tjedan samu sebe izazivam u upotrebi eteričnih ulja u kuhinji. Jako volim začine i različite nove okuse i uvijek se veselim kad mi okusni populjci dožive novo iskustvo. 

Postoji nekoliko vrsta ljudi kada je u pitanju hrana. 

1. Oni kojima je svejedno što će pojesti, važno da su siti
2. Oni koji jedu samo 7 vrsta jela za 7 dana u tjednu i onda upale repeat
3. Oni koji  ne stignu jesti
4. Oni koji cijeli dan organiziraju tako da slučajno ne ostanu gladni
5. Gurmani, uvijek znaju što žele jesti i guštaju u svakom zalogaju

Za sebe bih rekla da sam 4. i 5. jer sam se probudila jutros i točno su mi se jele palačinke. Onako, usput sam osmislila i novi recept s novim tjednim izazovom. Volim produktivne dane. Volim produktivna jutra. Volim ovaj novi recept. Volim i vas koji me pratite i dajete mi još veću motivaciju svojim predivnim komentarima :)

1 jaje
30 g kikiriki brašna
70 g tapioka škroba
150 mL mlijeka
1 kap YoungLiving eteričnog ulja naranče
1 kap YoungLivingeteričnog ulja limuna
kokosovo ulje

-jaje izmutimo, dodamo sve ostale sastojke, izmiksamo i pečemo na par kapi kokosovog ulja

p.s. ako te zanima gdje i kako nabaviti 100% sigurna i čista eterična ulja, slobodno se javi! :)


Primjedbe

Popularni postovi