Zlatni kruh


Ovaj kruh je nastao nedavno, u želji da isprobam neke nove kombinacije brašna. Iako je moj asortiman sjemenki i brašna koje koristim poprilično bogat, uvijek se nađe nešto novo, nešto što još nisam koristila.  Osim što sam prezadovoljna okusom, oduševila me i tekstura kruha. Savršena kombinacija pečene, hrskave korice i mekane unutrašnjosti. 



Slanutak je inače namirnica koju uvijek imam u svojoj kuhinji i volim ga pripremati na razno razne načine: u varivu, salati, u kombinaciji s povrćem u woku...
Ovaj put sam ga koristila u obliku brašna. I baš me oduševio. Okusom bih ga svrstala u neutralna brašna, što je idealno za one koji ne vole ponekad specifični okus raznih sjemenki. Ja sam veliki fan svih sjemenki. Jednom se moj braco našalio da kad dobije prvu plaću kupuje mi cijeli odjel "za ptice". Šali se na moj račun, a obožava jesti sve što spremim :)

Osim neutralnosti, slanutak je vrlo hranjiva namirnica bogata bjenačevinama, kalijem, magnezijem i kalcijem i željezom. Sto i jedan razlog zašto ga koristiti u svom meniju!


250 g tapioka škroba
150 g slanutkovog brašna
50 g bučinog brašna
1 PZP
100 g milerama
200 mL tekućeg jogurta
50 mL mlijeka
sol

-brašna i PZP najprije izmiješamo u posudi, dodamo sve ostale sastojke i izradimo mikserom (nastavak za tijesto) dok se ne sjedini 
-smjesa će biti jako mekana, ali to neka vas ne uplaši jer će pećnica odraditi sav ostali posao
-premjestimo smjesu u kalup za kruh (na papir za pečenje)
-posujemo odozgora sjemenkama po želji
-pečemo na 190°C u prethodno zagrijanoj pećnici, 40 minuta



Primjedbe

Popularni postovi