Sorbet od jagode


Svakako nas je onaj početni val lažne ljetne vrućine nakratko napustio. To nikako ne znači da je mene napustila ledomanija. Ja se čvrsto držim. Mislim da bi me trenutno u jedenju ledenih slastica jedino snijeg na vratima spriječio. Ponekad si umjesto sladoleda napravim sorbet. On je brži za napraviti jer jednostavno sve smutiš kao da radiš smoothie i ubaciš u aparat za sladoled. Ako još nisi insvestirao u to malo čudo, pravo je vrijeme za to jer imaš cijelo ljeto pred sobom da iskoristiš njegove čarolije. Nedavno sam na instagram stavila sliku u story jer je od prošle subote u Lidlu dostupan aparat za sladoled pa toplo preporučam da ga kupite ako još niste.

Neki sorbet zovu i lažni sladoled. Definitivno nije laž da je prefin, samo mu fali ona kremasta struktura koju ne morate dobiti tako da koristite masno vrhnje za šlag u receptu, nego jaja, kao ja u svojim receptima za sladoled. No, ovo je idealno i za one koji jedu zdravo, a ne smiju jesti jaja ili orašaste plodove. Svaka ideja za slasticu je dobrodošla.

Baš volim kad se iznenada poklope stvari koje idu u korist ledoslasticama.
1. Dobila sam na poklon domaće jagode.
2. Imam jogurta
3. Imam mlijeka
4. Imam meda
5. Želim nešto hladno

Treba vam :

10 srednjih, zrelih jagoda
1 žlica meda
50 mL jogurta
50 mL mlijeka

-sve u blender, smiksamo i uključimo aparat za sladoled, za cca 20 minuta imamo sorbet :)

Primjedbe

Popularni postovi