Pogačice sa špekom

Bacila sam se u neke nove izazove. I slane i slatke, no ovo mi je jedan od omiljenih i morate ga probati. Naravno, ako ste ljubitelj domaće slanine, kao mi. Zapravo, prvotna ideja su mi bile čvarkuše, no čvaraka nisam imala pa se ideja preokrenula u još boljem smjeru. Kako li sam samo fleksibilna. Da je bar tako lako baratati svim ostalim u životu kao što baratam kuhačom u kuhinji.

Moja boljka je jedan dan došla s idejom da bi probao onu prehranu LCHF. Odličnooooo. Sad bar ne moram paziti na kontaminaciju. Ali se zato jako trudim napraviti sve najsličnije izvornom okusu. Lito ide mala, a ti mlatiš špek. Je pa kaj, LCHFovci jedu špek i na plaži.
Ako misliš da se debljaš jer jedeš špek, gadno si se prevario.

No dobro, pustimo sad to, zdravlje je na prvom mjestu. Jeste li vi primjetili koliko se zapravo 'zdravo' osvijestilo? Ok, pokušava se prodati neki bio eko green trend, ali u suštini ima i to neke rezultate. Ja po gradu recimo viđam jako puno ljudi, svih dobnih skupina kako se KREĆU. Imaju sportske tajice, ruksake, vodu i voze bajkove, brzo hodaju, trče. Sa mnom na trening idu čak i žene godišta moje bake. To mi je baš fascinantno i vrlo pohvalno.

I neka je tako, jer kako se kaže: za promjenu nikad nije kasno. Napokon ćemo se od junk life prebaciti na green life. Zamisli da se uz ove trgovinice zdrave prehrane u našem gradu, otvori i neka slastičarnica ili restoran zdrave hrane. O tom sanjam. Da izađem van i najedem se ko čovjek bez šećera i biljnog ulja. 
Dok se snovi ne ostvare, pravit ćemo moje recepte kod kuće.
Zamišljam kako li ću tek biti produktivna kad budem na godišnjem. Još malo, još malo! 

100 g tapioka škroba
50 g bučinog brašna
50 g suncokretovog brašna
1 žličica PZP-a
100 mL vode
1 jaje
sol
špek
sir tilzit (ili neki drugi tvrdi)

-slaninu narežemo na sitne kockice i prepržimo na tavi dok ne postane hrskava
-sve ostale sastojke (osim sira i slanine) stavimo u jednu zdjelu i izmutimo mikserom
-umiješamo pečenu slaninu unutra i natrgamo ili naribamo malo tvrdog sira (po želji)
-pustimo da smjesa malo odstoji (10tak min) da se tekućina upije i postane gušća
-vadimo žlicom na papir za pečenje (1-2 žlice za jednu pogačicu)
-pečemo u zagrijanoj pećnici na 200°C otprilike 10 minuta (dok ne porumene)

-ispadne 7 pogačica od ove količine pa slobodno poduplaj ako trebaš, a trebaš jer su prefine :)

p.s. ja sam svoje posula i sezamom. Ovaj crni sezam mi je prefora i baš ima nježnu, ali posebnu aromu.

Primjedbe

Popularni postovi