Banaffini


Ove sam krasotice pravila već nekoliko puta i svaki put sam ih zaboravila uslikati. Pojela sam ih u roku keks. Dobro, imala sam i pomoć. Ovaj put sam taman htjela zagristi zadnji komad i sjetila se fotke, sva sreća, inače bi opet čekali na recept do idućeg puta. A doista je prava šteta ne podijeliti ovo sočno čudo s vama. Znaš ono kad kupiš muffin a on se raspada, sočan, a pečen, a nije ti jasno kako oni to naprave a ti doma nikako ne uspijevaš. E pa etoga. Ponosna sam na svoje najsočnije muffine, domaće, bez kojekakvih nedefiniranih dodataka. U ovom zanosnom crncu isprepliću se okusi čokolade i banane, meni jedne od najfinijih kombinacija. E da, i nema brašna. Mislim, klasičnog brašna. 

2 zrele banane (što su zrelije, to su bolje i slađe)
1/4 štapića vanilije ili malo ekstrakta vanilije
2 žlice meda
1 jaje
50 g kakao praha
50 g bademovog brašna
1 PZP 


-banane najprije zdrobimo vilicom, dodamo med,jaje i vaniliju pa mikserom izradimo do kreme
-dodamo kakao i bademovo brašno, prašak za pecivo i miskerom izradimo dok se ne sjedini
-lijevamo u kalupe za muffine (ne do vrha, nego malko više od pola) 
-pečemo u zagrijanoj pećnici na 190°C 15 minuta

savjet: nemojte ih prepeći jer se na taj način osuše i izgube sočnost,  probajte pa se prilagodite pećnici

Primjedbe

Popularni postovi