Hrskave Pizzote


Ove krasotice nastale su jedno poslijepodne kad smo osjetili glad i poželjeli pizzu. Pa kad imaš sve sastojke u hladnjaku (a i kad nemaš) zašto ne? 

Već sam na blogu pisala o zdravoj verziji pizze, odnosno koje sastojke upotrijebiti kada pravimo pizzu i zašto. Pizza kao pizza uopće nije loša stvar, naravno ukoliko znaš od čega ju sastaviti. Ovaj put sam se malo poigrala s podlogom jer sam htjela da mi podloga bude onako hrskava na zagriz. Tapioka je odradila svoj posao, a mi smo odradili ostatak.

Moram priznati da su mi ovako mini pizze puno draže od one klasične velike verzije koju moraš rezati na komade. Ovo samo uzmeš u ruku i pojedeš! :)

Ova podloga za pizzu je odlična i za one koji se hrane po principu paleo/lchf  ili su aktivni vježbači jer je bogata zdravim mastima i proteinima. Ono što me najviše veseli uz bogat sastav je i neutralnost okusa pa će se ova podloga svidjeti svim onim ne-ljubiteljima okusa sjemenki. 

Još jedna informacija za one koji još ne znaju: kada u mom receptu vidiš bademovo brašno, bučino brašno, lješnjakovo brašno...to obično znači da sama u blenderu meljem sjemenku/plod. Teoretski, to nije pravo brašno - takva prava brašna možete kupiti u svim malo boljim trgovinama zdrave prehrane, no poprilično su skupa. Ovako domaća, amaterska verzija brašna sasvim je dovoljna i posluži svojoj svrsi :) Barem je tako u mojim receptima. Obično naglasim kada je u pitanju ''pravo'' brašno i napišem gdje ga možete nabaviti. 


HRSKAVA PODLOGA

100 g tapioka škroba
80 g bademovog brašna
20 g bučinog brašna
1 jaje
1 žličica PZP-a
sol
100 mL vode

-suhe sastojke izmiješamo u jednoj posudi, u drugoj posudi izmutimo mikserom jaje i vodu
-mokre sastojke lagano dodajemo u suhe i miksamo dok se smjesa ne sjedini
-smjesu ostavimo da odstoji 5-10 minuta (da brašna malo popiju tekućinu-postane gušće)
-na papir za pečenje u tepsiju rasporedimo smjesu na manje hrpice (žlicom)
-ja sam stavljala po dvije žlice smjese za jednu podlogu (ispalo mi je 7 podloga)
-stavimo peći u zagrijanu pećnicu na 190°C cca 5 minuta (dok se tijesto lagano ne raspuca odozgora)
-nakon 5 minuta, izvadimo i stavimo nadjev

NADJEV

svježi posni sir
tvrdi sir Tilzit
buđola
šampinjoni
svježa rajčica
luk
origano

-na podlogu rasporedimo nadjev redoslijedom kako sam napisala i vratimo u pećnicu
-pečemo još cca 10 minuta, ovisno o pećnici (dok se lagano ne zapeče, a sir porumeni)



Primjedbe

Popularni postovi